Menu

Mozogj rendszeresen!

Ha odafigyelünk táplálkozási szokásainkra, akkor már tettünk egy lépést az egészséges életmód felé. Azonban ez önmagában nem elég, mindenképpen fontos valamilyen fizikai tevékenységet, aktív, vagy kevésbé aktív mozgást végeznünk, amellyel nagy mértékben hozzájárulunk egészségünk megőrzéséhez. 

2017/10/01

Ezzel a 8 pszichológiai trükkel teheted könnyebbé az életed!


<p>A kommunikáció másokkal&nbsp;nem minden&nbsp;ember számára egyszerű dolog. Még annak is meggyülik a baja egy-egy helyzetben, aki egyébként profinak tartja magát benne. Most hoztunk&nbsp;8 olyan pszichológiai trükköt, amikkel megkönnyíthetitek magadnak&nbsp;és a partnereid&nbsp;számára a kommunkációt!</p>

2017/11/23

Ezek a legrosszabb fogyókúrás tanácsok, amiket ember valaha kiejtett a száján!

<p>Érdekes, mert általában az ember nem fogad el tanácsot bárkitől, ha mondjuk egészségügyi gondjai vannak. Ha baj van, akkor az orvoshoz fordul segítségért. Ha azonban a fogyásról van szó, a legtöbb nő vakon követ mindenféle hasznos ostoba tanácsot annak érdekében, hogy elérje azt a bizonyos álomalakot.</p>

2017/11/19

"Na, ezért változtattam életmódot" - négy nő, négy vallomás

<p>Az életmódváltás jól hangzik, ám még&nbsp;sokszor az áll a háttérben, hogy bikinialakot érj&nbsp;el,&nbsp;az életmódváltás nem feltétlenül erről szól, hanem arról, hogy egészségesen élj. És hogy mi kell ahhoz, hogy a bikiniformán túl is motivált&nbsp;légy ahhoz, hogy&nbsp;belevágj&nbsp;az életmódváltásba? Megpróbálunk&nbsp;erre válaszokat szerezni.</p>

2017/11/12

Úgy érzed valami egész nap nem klappol? Lehet, hogy a vérnyomásod az oka!

<p>Az a sanda gynúnk támadt, hogy az ember hajlamos nem felismerni az egyértelmű jeleket. Néha némi rosszullét esetén képesek vagyunk átváltani olyan erős hipochonder üzemmódba, hogy a banális, egyszerű okok az istenért sem jutnak az eszünkbe.</p>

2017/11/09

Végleg leolvad a nagy súlyfelesleg

A jojó-effektus elkerülésében semmi sem segít olyan hatékonyan, mint a rendszeres, terhelő mozgás. A sport ugyanis hozzájárul, hogy a diéta során zsírt adj le, ne izmot.

2017/11/06

Változtass életmódot!

Tűzz ki magadnak egy célt. Például: szeretnél feszes, tónusos testet. NE az legyen a cél, hogy szeretnél megszabadulni x mennyiségű kilótól! Ha így állsz neki, eleve halálra van ítélve az egész, ugyanis nem a szám a fontos a mérlegen, hacsak nem olyan sportot űzöl versenyszerűen, ahol kilónként vannak beosztva a kategóriák – bár erről, gondolom, tudnál. Egy átlagos nőnek teljesen mindegy, hány kg van a mérlegen.

2017/11/04

A túl kevés szénhidrát fogyasztása nemhogy hasznos, de még káros is lehet

Akárcsak az élet sok más területén, úgy a diéták esetében is beszélhetünk olykor aktuális divatirányzatokról, amik általában az egészséges, kiegyensúlyozott, könnyebben betartható étrend helyett a&nbsp;szigorú, tilalmakkal teli táplálkozást hirdetik.

2017/11/01

Szaunakisokos őszre: „Kismértékben orvosság, nagymértékben gyógyszer”

<p>Itt van az ősz, itt van újra és állati hűvös van, mint mindig. Szép lassan a jégkását forrócsokira, a strandokat pedig wellness medencékre cseréltük és ha már ott vagyunk, szaunázzunk egyet!&nbsp;</p>

2017/10/30

4 tanács azoknak, akik a konditermet cserélik szabadtéri edzésre

<p>A futás jó buli: szabad levegő, változatos környezet, jobban ég a kalória,&nbsp;és hamar látszik&nbsp;a változás. Ez&nbsp;a sok&nbsp;pozitív mellékhatás a kezdetek kezdetén,&nbsp;azonban&nbsp;ha az ember le akarja beszélni magát a folytatásról, az is könnyen megy. De ne tedd, fogadd meg inkább a tanácsainkat!</p>

2017/10/28

Ne sportoljon üres gyomorral!

Ne sportoljon üres gyomorral!  Ha reggel sportol, akkor sem éget több kalóriát, mintha más napszakban edzene. Ha pedig reggeli nélkül kezd hozzá, még árt is magának!

2017/10/26

Mennyit sportoljak?

A rendszeres sportolásnak erõsítenie, nem pedig legyengítenie kell a szervezetet. Megeshet azonban, hogy nem ismerjük határainkat, és az edzés idõvel testi-lelki teherré válik. Ha megfogadod tanácsainkat, megõrizheted egészséged és a sportolás örömét is.

2017/10/23

A legjobb helyről érkezik a megerősítést: sportok, amiket együtt űzhetünk

Egy kiegyensúlyozott párkapcsolatnak közös alappillérekre van szüksége, amelyek közül az egyik lehet a közös érdeklődési kör. És ha már itt tartunk, miért ne lehetne ez az azonos pont sportolás?  A közös edzés nem csak a testeteket erősíti, hanem a kapcsolatotokat is. 

2017/10/20

A legenda és a mozgásforma, ami mögötte van – minden a pilatesről

Ha éppen most kezdesz sportolni, gyakorlatilag mindegynek érzed, hogy jóga, kardió, pilates vagy fat burn, a mozgás az csak mozgás és az összes változata állatira megerőltetőnek tűnik most még. Aztán ott vannak az előítéletek a különböző mozgásformák követőivel szemben... 

2017/10/19

Immunerősítés masszázzsal – Ha már unod ugyan azokat a köröket futni

Még időben vagyunk ahhoz, hogy nyakon csípjük a csip-csup őszi nyavalyákat. Már szedünk vitaminokat, kifosztottuk a gyümölcsstandokat és házi praktikákból is felkészültünk. Viszont évről évre egyre unalmasabb lefutni ugyan azokat a köröket, ezért most hoztunk egy fokkal izgalmasabb módszert, az immunerősítő masszázst. 

2017/10/16

Ha a szem a lélek tükre, akkor a tüdő az életmódé – beszéljünk róla?

Ősszel nem öltözünk elég melegen, az év 365 napjából nem elégszer figyelünk a táplálkozásra és legtöbbünknek vannak olyan hóbortjaink, mint a kávé és a cigaretta. Azt hisszük, elpusztíthatatlanok vagyunk, pláne fiatalon. De sajnos ez nem igaz.

2017/10/13

Megfázva is lehet futni?

C-vitamin, mézes tea, ágynyugalom - legtöbbször ezeket javasolják a megfázással küzdőknek. De okozhat-e bajt, ha az aktív életmódot élők ilyenkor sem mondanak le a futásról?

2017/10/10

Szoros a napirended? A megoldás a gyors jóga!

Habár a jóga a mozgás mellett a nyugalomról és relaxációról szól, előfordulnak olyan napok, amikor egyszerűen minden összejön, és kevés időnk marad kedvenc jógamozgásunkra. Ezekre az esetekre mutatjuk meg neked az úgynevezett „gyors jóga” programot.

2017/10/7

Hogyan lehet sokat fogyni?

Az életmódváltás sikeréhez pszichológiai tényezők is hozzájárulnak. Ha pontosan lefekteted magad elé, hogy mik a motivációid, és reális, teljesíthető célokat tűzöl ki, az máris sokat segít. A nagy, hosszú távú tervek mellett kellenek olyan dolgok is, amelyek a mindennapok küzdelmeiben nyújtanak támogatást. Az étrend tartását megkönnyítheti, ha van étrended, rendszeresen ételnaplót vezetsz, előre megtervezed a bevásárlásaidatvagy akár a hétvége folyamán előre megfőzöd az ételeket. Az edzésben sokaknak segít, ha kondibérletet vesznek, így ha nem járnak el, azt pazarlásnak érzik.

2017/10/04

Egyél kevesebbet!

Használj kisebb tányérokat és magas, vékony poharakat!

2017/10/01

Mi történik, ha leszokunk a szénhidrátról?

Nagy keletje van a szénhidrátmentesítésnek - egyesek szerint a kenyeret és a tésztát egy az egyben el kellene felejtenünk. De vajon milyen következményei lehetnek, ha teljesen elhagyjuk a szénhidrátot?

2017/10/01

„Te meddig akarsz élni?” - A kampány, amelyet azóta sem felejtettünk el

„Te meddig akarsz élni?” - A kampány, amelyet azóta sem felejtettünk el

Születési rendellenességek és vetélés – a dohányzás káros hatásai a terhesség alattSzületési rendellenességek és vetélés – a dohányzás káros hatásai a terhesség alatt

A terhesség alatti dohányzás nemcsak a magzat életét veszélyezteti, hanem a várandós anyák életét is. A cigaretta ugyanis olyan káros anyagokat tartalmaz, mint a nikotin, a szén-monoxid és a kátrány. Ezek pedig jelentősen megnövelik az esélyét annak, hogy a terhesség alatt komplikációk lépjenek fel, amik nemcsak a magzat számára lehetnek végzetesek, hanem számotokra is...